Szybki i pyszny obiad? Placki szpinakowo- jaglane.


Obiad. Temat rzeka. Czasami zupełnie nie mam ochoty go robić. Chociaż gotować lubię. Kiedyś jak nie miałam ochoty robić obiadu to go po prostu nie gotowałam, ale od kiedy Ted je wszystko to co my to już nie mogę odpuszczać i zastępować obiadu kanapką albo kawałkiem czekolady. Dzisiaj zdradzę Wam mój przepis na bardzo szybki obiad, który wszyscy uwielbiamy. Idealne danie na dzień w którym nie chce się gotować. Placki szpinakowo- jaglane! Robi się je w 15 min i najlepiej smakują z jogurtowym sosem czosnkowym.


Składniki na ok.10 placków:

-pół paczki szpinaku mrożonego
-kawałek sera pleśniowego typu bleu/ może być inny rodzaj np. ser kozi
- łyżka śmietany
-ząbek czosnku
-4 łyżki ugotowanej kaszy jaglanej
-pół szklanki mąki
-1 jajko
-sól i pieprz
-olej kokosowy lub inny tłuszcz do smażenia

Przygotowanie:

Szpinak rozpuszczamy na patelni i łączymy z serem, śmietaną i czosnkiem. Do ostudzonego szpinaku dodajemy kaszę jaglaną, mąkę, jajko i przyprawy. Mieszamy. Smażymy na rozgrzanym oleju.

Smacznego!

A jakie są Wasze pomysły na szybki i pyszny obiad? Ciągle szukam inspiracji.


4 komentarze:

  1. Anonimowy23/6/15

    Kasza gryczana, bialy ser, starta na drobnej tarce marchewka i starty na tejże ogórek kiszony, ciut masla :) 10 min i obiad gotowy :) dzieki za inspiracje, dzis u nas beda placki :) Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj i ja dziękuję za przepis, pozdrawiam!

      Usuń
  2. Anonimowy26/6/15

    Bieluch, mąka, jajko. Wychodzi cos jak kluski leniwe. Do tego podduszone truskawki. Mniam

    OdpowiedzUsuń