Męskie gadżety.

Zastanawiałam się ostatnio nad tym jaką zabawkę kupić Tadkowi żeby dobrze stymulowała jego rozwój. Czym mogę go zainteresować? Co lubi robić? Mój wniosek sam mnie zaskoczył: nie muszę nic kupować! Tadek najbardziej lubi bawić się tym co mamy w domu. Jego absolutne numer jeden to: kable! Następnie na zacnym drugim miejscu plasuje się gitara oraz pianino. Na kolejnych natomiast sprzęty kuchenne.
Nie wiem czy to tylko moje wrażenie, ale zabawki, które oglądałam w niektórych sklepach zupełnie mnie nie przekonują. Mam wrażenie, że robione są po to żeby jak najwięcej w nich świeciło, grało i wibrowało. Nie chce tutaj podważać opinii ekspertów, którzy te zabawki zaprojektowali. Niemniej jednak obserwując dzieci dochodzę do wniosku, że zdecydowanie wolą one same odkrywać te wszystkie dźwięki, faktury i funkcje niż dostawać je w gotowej wersji zabawki.
Oczywiście i na szczęście  nie wszystkie sklepy są takie! To nie jest notka sponsorowana, ale uwielbiamy sklep: http://www.zabawkiniebanalne.pl/. Drewniana straż pożarna z dzwoneczkiem to ulubione auto Tadzia.
A czym lubią się bawić Wasze dzieci?















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz